Co mówi twoje opakowanie?

II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf podczas FestiwalDruku.pl

Po raz kolejny mowa będzie o opakowaniu i etykiecie oraz o tym, co decyduje o ich jakości. Temat pozostaje nadal ważny i aktualny. Opakowanie jest „niemym sprzedawcą” – potwierdził to w swoich badaniach dr inż. Colin Hales. Jeśli opakowanie przyciągnęło uwagę konsumenta, to produkt jest już w połowie sprzedany.

Opakowanie, to wyzwanie dla producentów oraz właścicieli marek. Wg badań Joshua Conran’a, aż 95% nowych produktów nie utrzymuje się na rynku ze względu na mało atrakcyjne opakowanie. Potrzeba rzetelnej wiedzy, opartej na doświadczeniu rynkowym, jest ogromna. Organizator konferencji „Co mówi Twoje opakowanie?” firma Etykiety.pl Etigraf, zadba o to, aby w ciekawy i niebanalny sposób dostarczyć zainteresowanym uczestnikom kolejną dawkę inspiracji dotyczących ciekawych sposobów wyróżnienia etykiety lub opakowania.

Dobre opakowanie – to takie, które wspiera sprzedaż, inspiruje konsumentów i pomaga budować silną markę.

Ubiegłoroczna edycja konferencji skoncentrowana była wokół roli opakowania, trendów rynkowych oraz trendów w projektowaniu. Prelegenci przedstawili również analizę przypadku, która pokazała, że zmiana wizerunku opakowania może mieć znaczący wpływ na sukces rynkowy produktu. Była to również doskonała szansa na zapoznanie się z innowacyjnymi możliwościami w druku fleksograficznym.

Uczestnicy konferencji mieli okazję do indywidualnych rozmów ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie budowania i zarządzania marką, technologii druku i materiałów, czy też kreacji graficznych. Zainteresowanie tematyką konferencji było ogromne. Uczestnicy zgłosili wiele zapytań oraz próśb o rozwinięcie i pogłębienie tematyki w tym obszarze podczas kolejnych wydarzeń. Etykiety.pl Etigraf wychodzi naprzeciw tym potrzebom.

Podczas tegorocznego wydarzenia skonfrontowane zostaną ze sobą cztery spojrzenia na opakowanie: stratega marek, badacza rynku, projektanta opakowań i technologa druku. Organizatorzy zapewniają, że nie może być ciekawiej. Podczas drugiej edycji konferencji, uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania związane z funkcją opakowania:

  • Konsument – co wpływa na jego decyzje zakupowe? Badania potwierdzają, że ponad 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest przy półce sklepowej. Co więc sprawia, że jeden produkt ląduje w koszyku, a drugi nie?
  • Psychologia koloru w projektowaniu opakowań i etykiet: jak wykorzystać siłę oddziaływania kolorów na opakowaniu lub etykiecie, aby pracowały na korzyść marki.
  • Web – opakowanie. Czym różni się od „normalnego” opakowania? I dlaczego jest ważne w e-commerce?
  • Nowoczesne rozwiązania technologiczne w produkcji etykiet. Jak sprawić, aby opakowanie stało się innowacyjne? Kiedy innowacyjność opakowania lub etykiety ma sens?

Konferencja będzie doskonałą okazją , aby poznać najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania w zakresie wykorzystywania nowych technologii druku, projektowania oraz rebrandingu opakowań.

Konferencja jest skierowana do prezesów, członków zarządu i właścicieli firm, menedżerów ds. marki, kierowników produktu, menedżerów ds. marketingu, specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. opakowań, pracowników działów zakupów oraz wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.

Plan konferencji będzie dostępny w czerwcu 2017 r. na stronie internetowej organizatora oraz na stronie wydarzenia:
www.etykiety.plwww.labelinnovations.pl

Patronem medialnym konferencji jest OOH magazine, organizator FestiwalDruku.pl

EDYCJA 2016:

Konferencja Etykiety.pl „Co mówi twoje opakowanie?”

Bezpłatna konferencja odbyła się pierwszego dnia targów FestiwalDruku.pl

Na konkurencyjnym rynku coraz trudniej zwrócić uwagę konsumentów na swój produkt. Etykieta i opakowanie pełni w tym ogromną rolę – ponad 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest bowiem przy półce!

Spółka postanowiła zorganizować bezpłatną konferencję szkoleniową, po to by przekonać konsumentów do wyboru własnej marki. Wyboru atrakcyjnej i skutecznej etykiety, która musi spełniać szereg istotnych warunków, nie tylko estetycznych, ale także komunikujących wartość marki dla konsumenta.

Zaproszeni prelegenci przedstawili zagadnienia związane z kreacją i drukiem etykiet, które wspierają sprzedaż i budują marki.

– Na konferencję zapraszamy przedstawicieli marketingu, sprzedaży i zarządu firm, szczególnie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, reprezentujących bardzo różne branże: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną,  i inne, dla których opakowanie pełni główną rolę budowania świadomości i wizerunku marek ich produktów. Chcemy im pokazać szerszy aspekt znaczenia wiedzy na temat trendów, dobrego designu, technologii druku czy strategii marki w tworzeniu etykiety i opakowania dla budowania bardziej konkurencyjnej pozycji na rynku – wyjaśnia Iwona Studzińska, dyrektor handlowy Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o.

Wydarzenie odbyło w trakcie pierwszego dnia trwania 8. edycji targów reklamy.

FestiwalMarketingu.pl, stwarza do takiej prezentacji adekwatną tematykę, atmosferę i przestrzeń – dodaje Iwona Studzińska.

Szczegółowy program konferencji można znaleźć: TUTAJ

OOH magazine, organizator targów, był patronem medialnym konferencji.