Kreatywni w druku!

 

Drogą demokratycznego głosowania Jury (przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO) zostały wybrane trzy prace, które zdobyły podium konkursowe. Jury przyznało także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego.

Zwycięskie prace:

I miejsce – Zgłaszający: Advertis. Zadruk UV na białej plexi wyfrezowanej w kształcie logo, plus nafrezowana podstawka. Nagroda: profesjonalny monitor graficzny EIZO

II miejsce – Zgłaszający: Belesprit. Okulary wydrukowane metodą druku cyfrowego (na drukarce OKI), następnie kaszerowane z tekturą falistą i wycięte. II nagroda – ekspres do kawy.


III miejsce:
Zgłaszający: ARW Focus. Zdjęcie przedstawia logo targów (równoramienną gwiazdę) przedstawione na zasadzie perspektywicznego street-art’u. Każde z ramion jest trzymane przez innego reprezentanta działu firmy i każde z tych ramion ma inny rozmiar (drukowane na płytach Hipps oraz Dibond). Elementy ułożone w odpowiedniej perspektywie tworzą pełnowymiarowe logo targów. Zdjęcie wykonane jest na Bulwarze Xawerego Dunikowskiego we Wrocławiu, na tle Ostrowa Tumskiego. III nagroda – drukarka biurowa.

Jury postanowiło przyznać także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego. Wyróżnienie trafia do firmy torbyekologiczne.pl.

Wyróżnienie. Zgłaszający: torbyekologiczne.pl. Technologia druk sublimacyjny pośredni – druk na ploterze Epson SureColor SC-F7000, transfer na kalandrze Transmatic 7360 Sport. Tkanina poliester 100%. Nagroda – zestaw upominków od OOH magazine.

Uzasadnienie werdyktu: W ocenie zgłoszonych prac Jury brało pod uwagę kreatywność wykonania zdjęcia, pomysłowość aranżacji i umiejscowienia logotypu, pod uwagę brana było także wykonanie samego logotypu. W skład Jury weszli przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO – partnera konkursu.

Wszystkie nadesłane w konkursie zgłoszenia zostaną także nagrodzone zestawami kreatywnych kubków. Cała galeria konkursowa (ze wszystkimi zgłoszeniami) będzie niebawem dostępna na łamach OOH magazine.

Organizatorem konkursu jest OOH magazine i FestiwalDruku.pl. Partnerem konkursu jest firma EIZO, producent profesjonalnych monitorów graficznych.

Zasady konkursu były następujące:

  1. Wydrukuj gwiazdę targów FestiwalDruku.pl. Jak i na czym? Czekamy na Twoją inwencję! Pobierz logo TUTAJ.
  2. Zrób kreatywne zdjęcie Waszego zespołu z naszym logotypem!
  3. Wyślij na adres: k.lipska@oohmagazine.pl

Trzy najbardziej interesujące zdaniem Jury realizacje zostaną nagrodzone:

I nagroda – profesjonalny monitor graficzny EIZO. Wartość nagrody 3000 PLN

II nagroda – ekspres do kawy. Wartość nagrody 1200 PLN

III nagroda – drukarka biurowa. Wartość nagrody 800 PLN

Jury nagrodzi 3 najbardziej kreatywne realizacje, a każde zgłoszenie zostanie nagrodzone zestawem „Super Drukarza”.

Partnerem konkursu jest firma ALSTOR, producent profesjonalnych monitorów graficznych.

Czas nadsyłania zgłoszeń: do 31 maja 2017 r.

Ogłoszenie wyników: 12 czerwca 2017 r.

WAŻNE:

Zdjęcia należy nadsyłać w terminie do 31.05.2017 br. na adres k.lipska@oohmagazine.pl. Maksymalny rozmiar zdjęcia to 2MB, 300DPI. Zdjęcie nie może zawierać logotypu zgłaszającego.
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na publikacją we wszystkich wydawnictwach OOH magazine i u partnerów konkursu. Konkurs skierowany jest do agencji reklamowych i drukarń.
Organizatorem konkursu jest OOH magazine i FestiwalDruku.pl