IV edycja konferencji Label Innovations na FestiwalDruku.pl 2018

To już IV edycja Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”. Tym razem będą to warsztaty kreatywne, które poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy oraz wybitni specjaliście w branży opakowaniowej.

Najbliższa edycja warsztatów będzie wyjątkowa! Przygotuj się na aktywny udział w warsztatach. Nie tylko zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu kreacji opakowań, ale również będziesz projektować opakowanie kosmetyku dla mężczyzn, wegańskich balsamów do ciała, batonów fit czy jogurtu bio. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję sprawdzić się w roli kreatora opakowań. Damy Ci wiedzę i narzędzia, jakimi posługują się projektanci. Poznasz tajniki projektowania skutecznych etykiet oraz zasady, które należy przestrzegać, aby konsumenci docenili walory produktu. Podejmij wyzwanie i na chwilę stań się projektantem.

Jesteś właścicielem, szefem sprzedaży, brand managerem, pracownikiem działu marketingu firmy produkcyjnej? Projektujesz opakowania produktowe? Jesteś agencją reklamową? To wydarzenie jest dedykowane specjalnie dla Ciebie!

Podczas warsztatów dowiesz się:

– jak powstają opakowania które klient pragnie kupić;

– jak wygląda proces kreacji etykiety od strony agencji reklamowej, drukarni oraz klienta – studium przypadku firmy Medisept ;

– jak chronić własność intelektualną oraz poznasz jej rzeczywistą wartość. W trakcie warsztatu poruszone zostaną kwestie:

  •        współpracy z influencerami, blogerami, celebrytami,
  •        praw autorskich i rozpowszechniania wizerunku produktów w Internecie , np. w social mediach,
  •         roszczeń z tytułu naruszeń praw autorskich i praw do wizerunku.

Organizator warsztatów, firma Etykiety.pl Etigraf zadba o dostarczenie uczestnikom, nie tylko wiedzy i praktycznych narzędzi – ale również inspiracji podczas Bloku Inspiracji Opakowaniowych.

Organizator wydarzenia gwarantuje:

  •        doświadczonych wykładowców uniwersyteckich i specjalistów mocno docenianych w branży opakowań
  •        pakiet materiałów szkoleniowych
  •        interaktywna formę wydarzenia,
  •        możliwość nawiązania kontaktów biznesowych przy dobrej kawie
  •        przerwę cateringową.

Informacje organizacyjne:

  •        Czas: 13 września 2018 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:15;
  •        Miejsce:  targi FestiwalMarketingu.pl na terenie hali EXPO XXI  w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B;
  •        Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl
  •        Cena biletu na konferencję: 300 zł netto.
  •        Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę  wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały szkoleniowe; catering kawowy.

IV edycja Label Innovations – PLAN

10:00 – 10:30 Rejestracja uczestników
10:30 – 12:00 ”Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”

dr hab. Inż. Prof. Nadz. UEP Magdalena Ankiel

12:00 – 13:30 „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaździ drukarza z agencją reklamową”

Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf

13:30 – 13:45 Przerwa kawowa
13:45 – 14:30 „O prawie własności intelektualnej w przystępnym języku”,

Magdalena Korol, Partner Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

14:30 – 14:55 Blok Innowacyjnych Rozwiązań Opakowaniowych – prezentacja
14:55 -15:15 panel dyskusyjny
15:15 Zakończenie konferencji

Więcej informacji i zakup biletów na: www.labelinnovations.pl

Patronem medialnym konferencji jest OOH magazine, organizator FestiwalDruku.pl.

 

Co mówi Twoje opakowanie? na FestiwalDruku.pl 2017
Etykiety.pl Etigraf  wraz z Api Folie Polska, zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się w ramach targów FestiwalDruku.pl w dniu 14 września br. w EXPO XXI Warszawa.  

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Będzie można poznać historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzieć się co stoi za tym sukcesem.

Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski.

To właśnie tutaj będzie można zaczerpnąć wiedzę i inspiracje od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Podczas najbliższego wydania konferencji zostaną zaprezentowane również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Program konferencji skupi się na następujących zagadnieniach:

konstrukcja marki premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
– design w projektowaniu graficznym marki premium
co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
 technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej

Uruchomiona będzie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!” Jeśli firma chce rozwinąć skrzydła swojej marki, potrzebuje wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, a nawet rewolucji – koniecznie powinna wziąć udział w programie!  

Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi FestiwalDruku.pl na terenie hali EXPO XXI Warszawa, przy
    Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Można również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzających merytorykę konferencji o storytelling.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.

Konferencja skierowana jest do:
właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,

pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla,  szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko będzie można dowiedzieć się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

10:00 – 10:55 Rejestracja i catering kawowy
10:55 – 11:00 Otwarcie konferencji
11:00 – 11:45 Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 – 12:15 Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 – 12:45 7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 – 13:30 Przerwa kawowa
13:30 – 14:00 Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45 Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 – 15:00 Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji

 

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

www.labelinnovations.pl