Festiwal Rekordów – podsumowanie Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

0
targi 2

Blisko dwustu wystawców, wypełnione po brzegi dwie hale EXPO XXI w Warszawie i rekordowa frekwencja. Zakończone wczoraj 7. Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej przyciągnęły tłumy zwiedzających.

Tegoroczny Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań to przede wszystkim zdecydowany wzrost w kontekście zarówno ilości uczestników, jak i zwiedzających. Na Festiwalu pojawiło się 50 nowych wystawców (25% wzrost), a cały event odwiedziło ponad 30% więcej osób niż w 2014 r.

– Z roku na rok widzimy większe zainteresowanie tym wydarzeniem, nasi klienci już na targach pytali o najlepsze lokalizacje na edycję 2016. Cieszy też wysoka liczba premier podczas tegorocznej edycji – 50 firm wystawiło się po raz pierwszy. To dowód, że Festiwal jest liczącą się i konkurencyjną imprezą tego typu – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Targom towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe, które przyciągnęły rzesze uczestników – każda konferencja to prawie 200 uczestników. Pierwszego dnia odbyła się konferencja poświęcona promocji w miejscu sprzedaży – Marketing Mix oraz druga dla poligrafii- Print & Win – o technologiach Web2Print. Drugiego dnia targów miała miejsce konferencja poświęcona tematyce trendów w opakowaniach kartonowych – Pack Trends. Podczas obu dni zwiedzający mogli wziąć udział w warsztatach z druku na odzieży prowadzonych przez firmę Viscar, a także warsztatach z druku UV, które na swoim stoisku przeprowadzała firma API.PL. Podczas całego trwania targów „Świat DRUKU” prowadził w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami, warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

W ramach Festiwalu odbył się konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Pierwszego dnia targów profesjonalne Jury złożone z przedstawicieli branży oceniało zgłoszone ekspozytory, statuetkami zostało nagrodzonych 11 zgłoszeń. Podczas targów miało miejsce uhonorowanie nagrodzonych w konkursie o Złote Medale – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i Oprogramowanie, a także drugi etap konkursu Super Gift – na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.

Obszerne podsumowanie Festiwalu już niebawem.