FestiwalDruku.pl stawia na pokazy i szkolenia

0

Przyszłoroczna odsłona targów FestiwalDruku.pl będzie rekordową w swojej historii. Tym razem, zwiększono dwukrotnie powierzchnię imprezy, jedną halą dedykując dostawcom mediów i maszyn. Wysokie zainteresowanie imprezą sprawiło jednak, że już 80% stoisk zostało sprzedanych.

– Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą tego typu imprezą w drugiej połowie roku. W tym momencie zostały nam już ostanie wolne powierzchnie w sektorze druku. W tym roku głównie stawiamy na szkolenia, warsztaty i pokazy – organizowane przy współpracy z większością wystawców – mówi Robert Załupski, organizator targów.

Rozwój targów to nie tylko dwukrotne  zwiększenie powierzchni. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkury branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty. Uczestnicy po raz kolejny będą mogli wziąć udział w konferencji Pack Trends – przeznaczonej dla branży opakowań. Tegoroczną tematyką spotkania będą „Opakowania i etykiety dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej – trendy i nowe technologie”.

Ponownie,  Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner targów przeprowadzi dwudniowe Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą”. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”. Podczas spotkania planowana jest prezentacja procesów zarządzania barwą w praktyce, m.in. kalibracja monitora, praca ze spektrofotometrem, tworzenie proofa cyfrowego. Zostaną także poruszone zagadnienia związane z Color Managementem w różnych technikach druku.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży reklamowej i poligraficznej. Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży.

Festiwal Marketingu i Druku odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI  Warszawa. Organizatorem targów jest OOH magazine.