Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców wrześniowych targów

0

ASTAT, Color Laboratory, INTREX, Labelland oraz SOFTGRAF – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło, od 6 czerwca oficjalnie można organizować imprezy targowe.  

Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, zostały już ostatnie wolne stoiska. – Cieszy nas zainteresowanie firm, które dołączają do grona wystawców edycji 2021. Nie tylko stałych bywalców, ale także firm, które po kilku latach wracają do nas, a także debiutantów, którzy po raz pierwszy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach reklamy i druku. Prowadzimy zintensyfikowane działania promocyjne targów i widzimy, że zaciekawienie wrześniowym reSTARTem branży stale rośnie. Ruszyła także rejestracja dla zwiedzających, a Rząd dał zielone światło dla  organizacji targów – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalDruku.pl.

Karolina Pankiewicz, Kierownik Działu Marketingu w ASTAT podkreśla, jak ważny jest dla klientów rozwój ich firm oraz realizowanie nowych projektów. – Zdajemy sobie sprawę, że współpracujemy z branżami, w których choćby chwilowy przestój w działaniu generuje duże straty. Szczególnie przez ostatni rok nasi klienci przekonali się, że jesteśmy partnerem biznesowym, na którego mogą liczyć w tych nawet bardzo wymagających czasach. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli ponownie spotkać się z nimi na żywo i wspólnie dobrać rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą w aplikacjach naszych klientów. Do zobaczenia na naszym stoisku! – mówi Karolina Pankiewicz, Kierownik Działu Marketingu w ASTAT.

Wiele firm co roku wraca już na targi, z każdym razem „wyciągając” z imprezy jak najwięcej. – Czas na targach FestiwalDruku.pl za każdym razem szczególnie nas cieszy, ponieważ zapraszamy znaczną ilość klientów, którzy chcą poznać nas i naszą ofertę. Maszyny renomowanej marki Flora, notowanej na chińskiej giełdzie papierów wartościowych, są już bardzo znane na rynku polskim i za granicą. Poza tym jest dużo osób które nie słyszeli do tej pory o naszych rozwiązaniach, a jest ono szczególnie korzystne dla nowych graczy na rynku poligraficznym. Z tych względów nasze uczestnictwo rok w rok jest niemalże gwarantowane i jak co roku – zapewne obdarowana sukcesem – dodaje Jonathan Lange, przedstawiciel handlowy firmy Color Laboratory MD Sp. z o.o.

Targi to najlepsza przestrzeń do budowania relacji. – W naszej branży spotkania z klientami są najważniejsze. Już czas, żeby powrócić do nich na 100%. Targi dają nam możliwość nawiązania ciekawych relacji, które owocują przez kolejne miesiące, a nawet lata. Prezentacja maszyny na żywo daje klientowi możliwość dokładnego zapoznania się z jej specyfiką, a co za tym idzie: uświadomienia jak personalizowany druk cyfrowy może zoptymalizować działania w branży marketingowej i poligraficznej. W tym roku na targach  odbędzie się premiera urządzenia DIGIFLEX T4 – system druku cyfrowego, który naniesie wysokiej jakości wodoodporny nadruk w kolorach CMYK na materiałach wsiąkliwych. Czekamy na wrzesień!  – mówi Adrianna Ciurzyńska, Specjalista ds. marketingu  w INTREX.

Na targi po zeszłorocznym, udanym debiucie wraca też firma Labelland.  – Tegoroczny FestiwalDruku.pl naszym drugim spotkaniem z klientami. W zeszłym roku uczestniczyliśmy w nim po raz pierwszy i byliśmy bardzo zadowoleni z efektów. Teraz zaprezentujemy rozwiązanie do druku niskich nakładów etykiet złożone z dwóch produktów: profesjonalnej drukarki OKI PRO 1050 i plotera tnącego roll-to-roll Secabo LC30. Propozycję kierujemy do klientów, którzy chcą sami drukować etykiety. Koncepcja “drukuj sam”  polega na drukowaniu i automatycznym wycinaniu etykiet in-house. Rozwiązanie to sprawdzi się również jeśli etykiety mają nietypowe kształty. Pokażemy też inne ciekawe produkty z branży Auto-ID – dodaje Paweł Nowacki, wiceprezes zarządu firmy Labelland Sp. z o.o.

Wystawcy zgodnie potwierdzają, że wrześniowe targi to powrót do długo wyczekiwanej normalności. – Stęskniliśmy się już za bezpośrednim kontaktem z naszymi Klientami i Partnerami biznesowymi. Tegoroczna wrześniowa edycja targów jest pod tym względem szczególna, ponieważ powinna być powrotem do normalności. Chcemy pokazać dystrybuowaną przez nas nową linię wycinarek i grawerek laserowych, mega prostą w obsłudze, z przyjaznym oprogramowaniem i w atrakcyjnym designie. Pokażemy jakie pomysły można dzięki tym urządzeniom realizować. A to tylko jedna z linii urządzeń z naszej oferty. Już z niecierpliwością czekamy na spotkania w czasie zbliżających się targów – reasumuje Marek Nowak z firmy SOFTGRAF.

Pełna lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznej edycji (jako jedyny organizator na rynku zorganizował targi reklamy w czasie pandemii) event odbędzie się z uwzględnieniem reżimu sanitarnego. Na miejscu będą dostępne bramki do dezynfekcji rąk, maseczki dla zwiedzających, 3–metrowe alejki, duża przestrzeń i stała wentylacja obiektu.

Warto dodać, że w ubiegłym roku Festiwal Marketingu & Festiwal Druku były jednymi z niewielu targów, które odbyły się w czasie pandemii.  Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców. 

www.festiwaldruku.pl