Kreatywni w druku!

 

Drogą demokratycznego głosowania Jury (przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO) zostały wybrane trzy prace, które zdobyły podium konkursowe. Jury przyznało także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego.

Zwycięskie prace:

I miejsce – Zgłaszający: Advertis. Zadruk UV na białej plexi wyfrezowanej w kształcie logo, plus nafrezowana podstawka. Nagroda: profesjonalny monitor graficzny EIZO

II miejsce – Zgłaszający: Belesprit. Okulary wydrukowane metodą druku cyfrowego (na drukarce OKI), następnie kaszerowane z tekturą falistą i wycięte. II nagroda – ekspres do kawy.


III miejsce:
Zgłaszający: ARW Focus. Zdjęcie przedstawia logo targów (równoramienną gwiazdę) przedstawione na zasadzie perspektywicznego street-art’u. Każde z ramion jest trzymane przez innego reprezentanta działu firmy i każde z tych ramion ma inny rozmiar (drukowane na płytach Hipps oraz Dibond). Elementy ułożone w odpowiedniej perspektywie tworzą pełnowymiarowe logo targów. Zdjęcie wykonane jest na Bulwarze Xawerego Dunikowskiego we Wrocławiu, na tle Ostrowa Tumskiego. III nagroda – drukarka biurowa.

Jury postanowiło przyznać także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego. Wyróżnienie trafia do firmy torbyekologiczne.pl.Wyróżnienie. Zgłaszający: torbyekologiczne.pl. Technologia druk sublimacyjny pośredni – druk na ploterze Epson SureColor SC-F7000, transfer na kalandrze Transmatic 7360 Sport. Tkanina poliester 100%. Nagroda – zestaw upominków od OOH magazine.

Uzasadnienie werdyktu: W ocenie zgłoszonych prac Jury brało pod uwagę kreatywność wykonania zdjęcia, pomysłowość aranżacji i umiejscowienia logotypu, pod uwagę brana było także wykonanie samego logotypu. W skład Jury weszli przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO – partnera konkursu.

Pozostałe zgłoszenia:

Gwiazda festiwalu wydrukowana na koszulkach metodą sitodruku. Logo pojawia się również na kubeczku, gdzie została wykorzystana technika sublimacji. Zgłaszający: BODMAN

Stolik został wykonany technologią druku UV (cmyk, biały, cmyk) – wydruk od spodu na bezbarwnej plexi. Zgłaszający: Advertis

Gwiazda Festiwalu wydrukowana została na folii metalizowanej srebrnej, specjalnie przygotowanej pod zadruk UV, tak aby farba nie schodziła (to nasz wewnętrzny patent), zadruk 4/0 (bez białego podkładu, dzięki czemu kolory się mienią) wycięta po obrysie. Zgłaszający: Drukpoznan.pl

Wydruk na kolorowej drukarce laserowej A4. Zgłaszający: Coffee Service

Logo wydrukowane metodą druku ekosolwentowego, rozdzielczość 1440 dpi, druk na folii kalandrowanej Avery MPI 8621 półmatowej. Zgłaszający: Get Creative

Gwiazda Festiwalu została wykonana następującymi metodami nadruków: koszulka – druk atramentowy + termotransfer, button, przypinka na rękawie – druk cyfrowy, pudełko na cukierki druk cyfrowy – kreda 350g, opakowanie na cukierka – naklejka druk cyfrowy, klips w uchu – naklejka druk cyfrowy. Zgłaszający: Studio Reklamy Epicure

Zdjęcie przedstawia zespół MediaPress – Glassing. Metoda druku – druk bezpośredni UV na szkle(AGFA Annapurna – 6 kolorów druku) – białe podłoże laminowane w piecu próżniowym + dodatkowe uszlachetnienie „złoty pył” – brokat sypki. Zgłaszający: MediaPress – Glassing

Gwiazdki zostały wydrukowane na podłożu Alaska 250g, na HP Indigo7600. Zgłaszający: Viperprint

Technika nadruku termo transfer. Zgłaszający: Gift More

Wszystkie nadesłane w konkursie zgłoszenia zostały także nagrodzone zestawami kreatywnych kubków. Cała galeria konkursowa (ze wszystkimi zgłoszeniami) będzie zaprezentowana podczas targów FestiwalDruku.pl, hala III, stoisko E8B.

Organizatorem konkursu jest OOH magazine i FestiwalDruku.pl. Partnerem konkursu jest firma EIZO, producent profesjonalnych monitorów graficznych.