Mocna reprezentacja nowych wystawców na FestiwalDruku.pl

0
Expo2015-475
Festiwal Druku 2015

8. edycja targów będzie wyjątkowa. Swój udział potwierdzili czołowi dostawcy mediów i maszyn, do tej bogatej reprezentacji dołączyli nowi wystawcy wzbogacający targową ofertę.

Wrześniowe targi reklamy i poligrafii cieszą się tak dużym zainteresowaniem wystawców, że tegoroczne święto branży reklamowej odbędzie się w dwóch halach EXPO XXI Warszawa.

Festiwal został podzielony w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Aż 90 proc. stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, zostało już wykupionych.

Na najważniejszej imprezie dla branży poligrafii reklamowej w drugiej połowie roku zaprezentują swoją ofertę m.in. dostawcy i dystrybutorzy drukarek.

Wśród nich firma Alubest, która jest wyłącznym dystrybutorem drukarek wielkoformatowych LDP UV oraz drukarek do druku bezpośredniego na materiałach bawełnianych i poliestrowych GoTx australijskiej firmy Pigmnent.inc, a także kalandrów i tuszy UV. – Jesteśmy z Wami w Warszawie, by pokazać naszym klientom najnowsze rozwiązania technologiczne dotyczące druku ink jetowego oraz narzędzia do sprzedaży szeroko rozumianego wydruku – wyjaśnia Bartosz Kuchta, sales manager w Alubest.

Drukarki wielkoformatowe można znaleźć również w portfolio Color Laboratory MD. Firma posiada w swojej ofercie drukarki solventowe, UV marki Flora, LIYU, ProfiJet oraz atramenty firmy Chimigraf. Podczas wrześniowych targów firma zaprezentuje produktowe nowości.

– Biorąc udział w Festiwalu chcemy przedstawić klientom najnowsze rozwiązanie do druku ecosolventowego marki ProfiJet, chcemy pokazać też premierowe atramenty firmy Chimigraf do druku na opakowaniach oraz rozwiązania przemysłowe do druku na tekstyliach – mówi Robert Brzycki z Color Laboratory MD.

Szereg rozwiązań dla firm z branży znakowania gadżetów pokaże UV Printer.

Wśród nich nowe modele drukarek UV do bezpośredniego zadruku na gadżetach na rok 2016/17, z dodatkowymi atutami w postaci: powiększonych stołów roboczych, lamp UV chłodzonych wodą i głowic Epson DX5.

– Decydując się pierwszy raz na udział w FestiwalDruku.pl liczymy przede wszystkim na poznanie nowych klientów, jak i możliwość spotkania z naszymi dotychczasowymi. Mam nadzieję, że uczestnictwo pozwoli nam zaistnieć jako dostawca maszyn nie tylko w sezonie zimowym – komentuje Krzysztof Kanturski, właściciel 3d Products UV Printer.

W gronie nowych wystawców znajdzie się też firma Fujifilm, jeden z liderów w zakresie rozwiązań w dziedzinie poligrafii, m.in. cyfrowych urządzeń drukujących oraz tuszów do druku cyfrowego, farb do sitodruku oraz fleksografii. Na targi Fujifilm przygotowała urządzenia, które pojawiły się w ofercie przez ostatni rok: przemysłowe drukarki Onset serii X, Acuity Advance Select z serii 20 oraz Acuity LED 3200R, a także nową maszynę Acuity LED 1600 II.

– Zdecydowaliśmy się na udział w Festiwalu, ponieważ jest to jedna z atrakcyjniejszych imprez targowych w branży, jaka ma miejsce w drugiej połowie roku. W ostatnim czasie wprowadziliśmy na rynek kilka nowości, część z nich będzie miała dopiero premierę. Wszelkie spotkania targowe są zawsze dobrą okazją do prezentacji oferty szerokiemu gronu odbiorców – zaznacza Tomasz Wróblewski, Generalny Dyrektor Fujifilm Sericol Polska Sp. z o.o.

Gellex Sp. z o.o. to firma, która mimo, że trudno ją zaliczyć do nowych graczy na rynku, w FestiwaluDruku.pl uczestniczy po raz pierwszy – pod szyldem „wszystko do druku atramentowego”. Firma oferuje markowe atramenty, jest przedstawicielem renomowanych producentów i dostawców z Niemiec, USA, Kanady i Chin. Oferta Gellexu obejmuje również papiery, płótna i folie do druku atramentowego do wszystkich typów drukarek – od najmniejszych drukarek

A4 do 5-metrowych ploterów oraz wszystkie techniki druku atramentowego – od fotografii i grafiki, przez wydruki wielkoformatowe do sublimacji i nadruku na tkaninach.

– Na Festiwalu będziemy promowali atrament Hexachrome – nasz nowy produkt adresowany do użytkowników popularnych drukarek fotograficznych i biurowych Epson z serii L – z wbudowanym systemem stałego zasilania w atrament. Służymy fachową radą i pomocą – podkreśla Czesław Zegar z Gellex Sp. z o.o.

Firmą, która również wystąpi w roli debiutanta na targach jest Rodan.

Specjalnością firmy jest druk cyfrowy jakości fotograficznej. W swojej ofercie Rodan poleca druk już od jednej sztuki na różnych tworzywach (m.in.pleksi, PCV). Zlecenia niestandardowe i takie produkty jak: shelfstoppery, wobblery, stojaki i listwy reklamowe, a także puzzle, magnesy i tabliczki informacyjne, to część możliwości maszyn tnących i drukujących firmy.

– Marketing sprzedażowy wymaga użycia środków technicznych i rozwiązań gwarantujących łatwość montażu i demontażu POS-ów w punkcie sprzedaży. Rodan dzięki swoim międzynarodowym kontaktom i obecności na wszystkich ważniejszych wystawach branżowych w Europie pozwala korzystać z tego, co sprawdzone na wielu rynkach europejskich. Rozwijamy się dynamicznie dzięki ścisłej współpracy z naszymi klientami – mówi Jacek Rogoziński, szef firmy Rodan. – Na targach chcielibyśmy spotkać obecnych oraz przyszłych klientów i dowiedzieć się, jak możemy zacieśnić współpracę – dodaje.

FestiwalDruku.pl daje możliwość prezentacji na targach szerokiego wachlarza usług dla firm związanych z poligrafią reklamową i nie tylko.

Do grona wystawców dołączyła firma ADIT, która specjalizuje się w systemach do zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM).

– Decydując się na udział w FestiwalDruku.pl liczymy na kontakt z klientami. Chcemy pokazać jak można radzić sobie z dużą ilością materiałów cyfrowych, których w firmach wciąż przybywa. Przeszukiwanie dużych baz plików trwa, a bazy rosną. Wiemy jak zaoszczędzić czas na wyszukiwaniu, dystrybucji, archiwizacji danych, przekazywaniu uwag bez przesyłania plików mailowo. Oprócz tego prowadzimy szkolenia z licencjonowania fontów. Fonty są ważnym narzędziem w procesie druku, a jednak mało kto czyta licencje – wyjaśnia Robert Rudziński, dyrektor generalny firmy ADIT.

Firma Meritum IT to nowy wystawca oferujący systemy informatyczne klasy MIS (Management Information System) m.in. dla poligrafii: rozbudowane, zautomatyzowane kalkulacje poligraficzne, aplikacje stanowiskowe dla drukarzy i introligatorów, opcję oprogramowania inteligentny technolog, pozwalającą na prawdziwy przełom w web-to-print i komunikacji B2B z systemami kontrahentów.

– Nasza firma z roku na rok dynamicznie się rozwija. Z pasją tworzymy nowe, innowacyjne technologie oraz udoskonalamy już istniejące. Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania. Nasze systemy zbierają pozytywne opinie od aktualnych klientów oraz osób zainteresowanych. Między innymi te czynniki pozwoliły nam zdecydować, o wzięciu udziału w FestiwalDruku.pl. Uważamy, że taka impreza jest doskonałym miejscem, w którym możemy zaprezentować owoce naszego doświadczenia. Liczymy również na spotkanie specjalistów, chcących udoskonalać swoje przedsiębiorstwa, którzy byliby zainteresowani wdrożeniem naszych rozwiązań – dodaje Łukasz Engelmann z Meritum IT.

Równie interesujące rozwiązanie przedstawi na targach firma GRAYSOFTWARE LTD. Nowa marka UpMe! to niespotykany dotąd efekt synergii zintegrowanych rozwiązań informatycznych dedykowany dla drukarni offsetowych, cyfrowych i wielkoformatowych, wspomagający efektywne zarządzanie operacyjne. System web-to-decor to unikalny system do sprzedaży artykułów dekoracyjnych, pozwalający na dotarcie do nowej grupy klientów dla drukarni wielkoformatowej.

Web-to-print z kolei – oszczędza czas klienta oraz pracowników drukarni poprzez wprowadzenie samoobsługi w procesie składania zamówienia.

– FestiwalDruku.pl to doskonała okazja, aby przedstawić polskim klientom rozwiązania, które prezentowaliśmy na międzynarodowych targach DRUPA 2016. Nasze produkty kierujemy do małych i średnich drukarni, dla których przygotowaliśmy ofertę abonamentową, pozwalającą maksymalizować zyski firmy bez konieczności inwestycji kapitału – podkreśla Paweł Szczegodziński z GRAYSOFTWARE LTD.

Kolejną ciekawą i innowacyjną propozycję na targi przygotowała firma EIZO, producent najwyższej klasy monitorów wykonywanych i testowanych w Japonii. Monitory EIZO Nanao Corporation najbardziej popularne są tam, gdzie poprawne odwzorowanie kolorów i niezawodność mają najwyższe znaczenie, m.in.: w poligrafii, medycynie, postprodukcji foto i video oraz wąskich zastosowaniach specjalistycznych.

– Podczas targów zaprezentujemy wszystkie dostępne aktualnie modele graficzne EIZO z serii ColorEdge. W przypadku monitorów EIZO jakość przemawia sama za siebie, dlatego najlepszą formą reklamy jest prezentacja „na żywo”.  FestiwalDruku.pl to świetna okazja do zaprezentowania szerszemu gronu naszych rozwiązań – wyjaśnia Karolina Trojanowska, Marketing Manager, EIZO Polska.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 r. w EXPO XXI Warszawa.

Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy FestiwalMarketingu.pl Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.