Poligraficzny “OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem

0

Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie “OOH news”. To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych – w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl. 

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej odbędzie się już po raz 12. W tym roku przygotowania do targów, jak i cały proces organizacji wydarzenia napotkał na swojej drodze na liczne wyzywania związane z pandemią koronawirusa. Dlatego też w numerze nie mogło zabraknąć tej tematyki. W poradniku API.pl możemy przeczytać jak zabezpieczać grafiki podłogowe laminatem z certyfikatem antypoślizgowym, a także jak media do druku wspierają komunikację w czasach epidemii. Atrium Centrum Ploterowe w walce z koronawirusem stworzył specjalną ofertę cenową na zestawy ploterów Mutoh i Summa. Amagraf wspiera swoich klientów i dywersyfikuje ofertę, Igepa Viscom wprowadza do swojej oferty materiały marki PONGS, a w walce z zanieczyszczeniami pomaga też Mikrofibra od Integart.

Szczęśliwie, pomimo pandemii dostawcy nie zwalniają tempa. Liczne instalacje nowych maszyn (m. in. Atrium Centrum Ploterowe, Via Color Pegasus, Duplo czy Fastcom Systemy Laserowe) to optymistyczne informacje płynące z rynku. Odmrażanie poszczególnych gałęzi gospodarki oraz pozytywne sygnały płynące z zagranicznej branży wystawienniczej sprawiły, że prace nad targami FestiwalDruku.pl właśnie ruszyły pełną parą.

– Jesteśmy w stałym kontakcie z wystawcami i zwiedzającymi. Ci pierwsi organizują już w maju prezentacje w swoich show roomach – w wielu przypadkach na życzenie klientów. Oczywiście z zachowaniem nowych zasad bezpieczeństwa. Producenci reklam i drukarnie realizują nowe zlecenia (naklejki ostrzegawcze, stacje do dezynfekcji, przyłbice), ale również czekają na możliwość spotkań. Nowe sprzedaże maszyn jakie się w trakcie zastoju pojawiły, również napawają optymizmem. Świetnie została przyjęta wiadomość, że wrześniowy FestiwalDruku.pl będzie swoistego rodzaju oficjalnym otwarciem branży produkcji reklamowej – mówi Robert Załupski, Dyrektor FestiwalDruku.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. O premierach, konkursach i konferencjach targowych, organizator będzie informował na bieżąco – w trakcie ustalania harmonogramu wydarzenia.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

Pobierz magazyn OOH magazine „news”: TUTAJ.

Bezpłatna rejestracja na targi startuje w czerwcu br.

www.festiwaldruku.pl