Referencje

FestiwalDruku.pl 2016

Adam Bujak, Amatec

FestiwalDruku.pl to przemiła obsługa, doskonała organizacja, z roku na rok coraz więcej wystawców i odwiedzających, przystępne ceny powierzchni – jednym słowem targi idealne. ibicuję i wspieram gorąco ekipę OOH, żeby kiedyś przejęła prym targów promocyjnych w Polsce.

 

 

Piotr Wochna, Atrium Centrum Ploterowe

Atrium Centrum Ploterowe od lat jest obecne na wszystkich liczących się wydarzeniach branżowych. Nie mogło być inaczej na tegorocznym FestiwalDruku.pl w Warszawie, na którym zaprezentowaliśmy kilkanaście wielkoformatowych ploterów drukujących Mutoh i Artemis oraz materiały do druku z własnej fabryki IKONOS. Z Festiwalu przywieźliśmy aż 4 Złote Medale, którymi zostały uhonorowane nasze produkty, co potwierdza ich rynkową jakość. Ale najważniejsze to liczne kontakty handlowe, które nawiązaliśmy, podpisane kontrakty i fantastyczna, branżowa atmosfera.

Ewa Bieroń, Alma Trend

Alma Trend po raz kolejny może podsumować FestiwalDruku.pl jednym słowem: SUKCES.  Bardzo dobra organizacja Targów, duże zainteresowanie klientów Warsztatami „Termotransfer od A do Z”, Złoty Medal dla wielkoformatowego plotera solwentowego Gongzheng, pierwszy raz prezentowanego właśnie w Warszawie, nowa oferta laminatorów i  premiera folderu „Termotransfer”. To, co nas cieszy, to pozytywne reakcje Klientów, wiele nowych kontaktów biznesowych, merytoryczne dyskusje podczas Warsztatów, pozytywny odbiór premierowej drukarki OKI Pro6410 NeonColor z kolorami fluorescencyjnymi.  A to, co cieszy najbardziej, to kilkanaście sfinalizowanych kontraktów, w tym sprzedany i już zainstalowany w firmie Plakart  wspomniany ploter Gongzheng. Jeżeli ta dobra passa będzie trwała nadal i każdy FestiwalDruku.pl będziemy kończyć instalacjami prezentowanych „Nowości”, to już z niecierpliwością czekamy na to, co wydarzy się jesienią 2017 roku.

Karolina Trojanowska, Alstor

Alstor jest dystrybutorem japońskich monitorów marki EIZO. Z tego powodu uczestniczymy w wielu różnych eventach kierowanych do odbiorców z różnych rynków, m.in. poligraficznego i reklamowego. W tym roku po raz pierwszy wzięliśmy udział w FestiwalDruku.pl jako wystawca, zachęciły nas do tego wizyty w poprzednich latach. Organizator nie zawiódł naszych oczekiwań. Zespół organizacyjny był kompetentny, pomocny i elastyczny, co ułatwiło naszą pracę. A sama impreza przyniosła nam wiele interesujących, z naszego punktu widzenia, kontaktów z potencjalnymi klientami.


Bartosz Kuchta, Alubest UG

W targach FestiwalDruku.pl uczestniczyliśmy właściwie pierwszy raz, ale już wiemy, że na pewno nie ostatni. Targi zaskoczyły nas bardzo pozytywnie profesjonalnym przygotowaniem oraz naprawdę dużą ilością odwiedzających stoiska. Spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami dostarczyły wielu ciekawych rozmów na tematy biznesowe i nie tylko. Wiemy już, że przełożą się one na bezpośrednie kontrakty i dalszą współpracę pomiędzy firmami. Kompleksowa obsługa i pomoc organizatorów również na duży plus.


Mariusz Wasiak, API.PL

Dla firmy API.PL, jednego z liderów rynku druku wielkoformatowego, w przypadku marketingu wystawienniczego najważniejsze rolę odgrywa łatwość komunikacji oraz otwartość partnera biznesowego jakim jest organizator targów. OOH magazine to sprawdzony partner cechujący się bardzo dobrą organizacją pracy, wyczuciem potrzeb branży, chęcią pomocy w każdej sytuacji oraz szybkością działania. Dzięki temu targi FestiwalDruku.pl to topowe wydarzenie branżowe w Polsce zarówno wśród zwiedzających jak i wystawców. Nie wyobrażamy sobie, aby mogło nas tam zabraknąć.

Małgorzata Wierzbicka, Automatic Letter Bender

Kolejny już raz wzięliśmy udział w FestiwalDruku.pl. Cieszy nas fakt, że dzięki sprawnej i dobrej organizacji targów mieliśmy możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu potencjalnych klientów. Festiwal to świetna okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, spotkań z ludźmi z branży reklamowej oraz do zapoznania się z nowościami na rynku. Możemy zapewnić, że udział w tegorocznym FestiwalDruku.pl nie był naszym ostatnim.

 

Ilona Witczak, Canon Polska

FestiwalDruku.pl  to wydarzenie, które już na stałe wpisało się w kalendarz branżowy wielu firm. Cieszy nas fakt, że z roku na rok targi przyciągają coraz więcej odwiedzających. Festiwal oferuje ciekawe możliwości prezentacji oferty firmy, nie tylko w ramach stoiska, ale również specjalnie zaaranżowanych stref jak „Be Creative”. Cenimy sobie również współpracę z Organizatorami, którzy szybko reagują na zapytania i są otwarci na potrzeby klienta.

 

Tomasz Halewski, Endutex

FestiwalDruku.pl oceniamy bardzo pozytywnie. W corocznym święcie druku i marketingu organizowanym przez OOH magazine bierzemy udział już od kilku lat i z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie wśród zwiedzających i coraz więcej wystawców. Doceniamy przy tym duże zaangażowanie organizatorów, by całość dopięta była na “ostatni guzik”. Targi były dla nas bardzo udane, a nasze stoisko odwiedziło wielu klientów, w tym także całkiem nowych. Mieliśmy okazję pokazać ciekawe rozwiązania i media do druku szerokiemu gronu odbiorców. Zaprezentowaliśmy również nietypowe materiały do druku i dekoracji, które cieszyły się dużym zainteresowaniem zwiedzających. FestiwalDruku.pl możemy śmiało polecić jako ciekawe miejsce spotkań dla branży drukarskiej.

Justyna Rot-Mech, Fastcom Systemy Laserowe

Kolejny rok, kolejny FestiwalDruku.pl i kolejni klienci. Tegoroczne targi (podobnie jak poprzednie) możemy uznać za udane. Stoisko odwiedziło wiele osób i nawiązaliśmy nowe kontakty, co na pewno zaowocuje długoterminową współpracą. Bardzo dziękujemy organizatorom, na których mogliśmy liczyć w każdej chwili. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach będzie tak samo świetnie, jeśli nie lepiej.

 

Beata Wrona, INTEGART

FestiwalDuku.pl to ważne wydarzenie dla branży LFP w drugiej połowie roku. Z roku na rok impreza  zdobywa coraz większe grono uczestników i wystawców. Tegoroczna wystawa była dla firmy INTEGART niezwykle  intensywna i owocna. Przyczyniła się do wzrostu sprzedaży oraz wzmocnienia dotychczasowych relacji z obecnymi  Klientami. Pokazanie premierowej HP Latex 570 oraz technologii ZUND było dobrą decyzją i spotkało się z dużym  zainteresowaniem zwiedzających. Sprawdzona lokalizacja, bardzo dobre przygotowanie zaplecza technicznego  i wsparcie dla wystawców ze strony Organizatora również przełożyło się na powodzenie imprezy. Z pewnością kolejny rok będzie w jeszcze lepszym wydaniu.

Mateusz Mysiak, Plus Digital

Podczas trwania FestiwalDruku.pl stoisko firmy Plus Digital było odwiedzane przez wielu nowych klientów, którzy dopiero poznawali świat druku i poligrafii oraz takich, którzy szukali konkretnych rozwiązań. Obie grupy odbiorców znalazły coś dla siebie. Największym zainteresowaniem po raz kolejny cieszyły się trymery firmy KeenCut oraz drukarki wielkoformatowe Epson SureColor. Ponadto mieliśmy także sporo zapytań o kolorowe drukarki Epson ColorWorks C3500 i C7500, umożliwiające druk kolorowych etykiet na żądanie oraz wielofunkcyjne urządzenie Epson WorkForce Pro 8590D3TWFC idealne do miejsc gdzie wymagany jest obieg dokumentów na wysokim poziomie. Te dwa

dni targów pozwoliły zwiedzającym poznać naszą firmę, w zakresie naszych działań i usług, co jest wstępem do budowania długotrwałych relacji z potencjalnym klientem.

Przemysław Michałowski, Plotserwis 
Kolejna edycja FestiwalDruku.pl w Warszawie przeszła już do historii, a wraz z nią kolejne sukcesy firmy Plotserwis. Podczas tegorocznych targów zaprezentowany został nasz flagowy model wielkoformatowej drukarki UV – niezawodny Docan M10 oraz kilka sprawdzonych modeli solwentowych takich jak drukarka Galaxy UDLC. W ciągu
dwóch dni udało się pomyślnie zakończyć kilkanaście sprzedaży, a ogromna ilość nowych kontaktów i potencjalnych partnerów handlowych to dodatkowe atrybuty tych Targów. Podsumowując, FestiwalDruku.pl to świetna okazja do wymiany doświadczeń i zapoznania się z obecnymi oczekiwaniami klientów. Jest to też doskonałe miejsce na zaprezentowanie nowości i rozwiązań wielkoformatowych z naszej oferty szerszej publiczności.

Justyna Szabłowska, Riset Polska

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl, w którym mieliśmy okazje uczestniczyć. W czasie trwania targów stoisko Riset Polska odwiedziło wiele zaprzyjaźnionych już firm, a także wiele takich, które dopiero nas poznały i wyraziły zainteresowanie podjęciem współpracy. Tego rodzaju wydarzenia pozwalają nam na ukazanie naszej szerokiej oferty co raz szerszemu gronu potencjalnych klientów. Z roku na rok obserwujemy znaczną poprawę organizacji. W przyszłym roku liczymy na równie udaną współpracę.

Marzena Gutknecht, SICO Polska

FestiwalDruku.pl jest wydarzeniem, które obserwujemy od samego początku i z roku na rok jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, jak targi rosną wraz z liczbą wystawców i odwiedzających.  W tym roku podczas targów mieliśmy okazję przedstawić ofertę klientom, którzy jeszcze nas nie znają, jak i ugościć naszych długoletnich partnerów. Cieszymy się, że nasza oferta drukarek Mimaki, kalandrów Monti Antonio oraz urządzeń do post produkcji firmy Flexa cieszyła się żywym zainteresowaniem i zaowocowała podpisaniem konkretnych umów.  Dziękujemy organizatorom za profesjonalne przygotowanie imprezy i gratulujemy sukcesu!

 


Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2015

Tomasz Nowak, Igepa Polska

Tegoroczne targi Festiwal Druku 2015 były większe w porównaniu z rokiem poprzednim, zarówno jeśli chodzi o liczbę zwiedzających, jak i wystawców. W tym wydarzeniu tkwi więc duży potencjał. Na pewno zagościmy na nim ponownie w przyszłym roku.

Ewa Bieroń, Alma Trend

Targi na pewno możemy uznać za udane i przede wszystkim efektywne, bo sprzedaliśmy podczas imprezy duże maszyny, co ewidentnie jest sukcesem. Nasi handlowcy potwierdzają rozwój targów, zebraliśmy znacznie więcej kart klientów, osób zainteresowanych naszą ofertą. Stoisko było właściwie przez cały czas trwania imprezy pełne odwiedzających, to z pewnością efekt także działań promocyjno-informacyjnych. Fakt rejestracji i nieprzypadkowości odwiedzających jest niewątpliwie plusem organizacyjnym.

Joanna Stanowicka-Ozga, TAKT

Dla Nas Trendem jest JAKOŚĆ i to samo można powiedzieć o wrześniowym Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, w którym uczestniczyliśmy. Targi dały Nam możliwość pokazania szerokiej oferty druku opakowań kaszerowanych dowolnymi okleinami z zastosowaniem różnego rodzaju uszlachetnień, książek oraz innych produktów poligraficznych. A ponieważ PROJEKTUJEMY, DRUKUJEMY, TŁOCZYMY, PAKUJEMY… więc – nie może Nas tam zabraknąć w przyszłym roku!

Piotr Tatarek, RITTER-PEN

Targi w Warszawie były bardzo owocne dla naszej firmy i można nas na stałe wpisać do kalendarza na kolejne edycje. Osobiście to jako wystawca nigdy nie byłem na tak extra zorganizowanych targach – jestem pod ogromnym wrażeniem.

Adam Jastrzębski, Axxel

Bardzo udane targi – mieliśmy dużo fajnych klientów, a w kilka dni po – pierwsze zamówienia. Bardzo podoba mi się jakość organizacji i bardzo dobry styl całej targowej “oprawy” którą przygotowuje OOH magazine .

Marta Kiślaczuk, Fastcom Systemy Laserowe

Festwial Druku 2015 wspominamy jako skuteczny sposób na promocję, a także cenne doświadczenie dla firmy. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni ilością zwiedzających oraz ich zainteresowaniem naszym stoiskiem. Po targach nawiązaliśmy współpracę ze znaczną grupą wizytatorów. W 2016 roku z przyjemnością również weźmiemy w nich udział.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2014

Katarzyna Lewandowska, Dyrektor Handlowy API.PL

Festiwal Marketingu Druku & Opakowań jest wydarzeniem, dzięki któremu możemy skutecznie zaprezentować nasze jesienne nowości w zakresie druku wielkoformatowego. W tym roku podczas targów nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów handlowych, które zaowocowały sprzedażą. Dziękujemy organizatorom za profesjonalne przygotowanie imprezy.

Piotr Zieliński, Właściciel GIFT STAR & Pro-USB

Tegoroczne targi pokazały, że trwa rozwój tej imprezy. Mamy do dyspozycji większą halę oraz większą liczbę zarejestrowanych wcześniej zwiedzających. Pogoda dopisała, więc pojawiło się więcej potencjalnych Klientów. Imprezie towarzyszyło szereg działań promocyjnych, które na pewno pomogły w odniesieniu kolejnego sukcesu przez Organizatora targów. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku również będziemy obecni na liście Wystawców i znowu będziemy mogli pokazać nasze innowacyjne rozwiązania w produkcji smyczy reklamowych (GIFT STAR) i oraz imporcie urządzeń USB (Pro-USB). DO ZOBACZENIA!

Tomasz Barudin, Texet Poland

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej edycji targów. Uczestnictwo w nich było przyjemnością. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się nasze upominki świąteczne (marka Sagaform i DJ) oraz odzież reklamowa dostosowana do nadchodzącej pory roku – kurtki i softshelle z naszej oferty James Harvest i D.A.D okazały się prawdziwym hitem, podobnie jak nowa kolorystyka produktów z linii Printer Essentials.  Na uwagę zasługuje świetny rozkład stoisk i szerokie alejki, które przełożyły się na dużą ilość odwiedzających.

Mirosław  Lukoschek, Prezes L-Shop-Team Polska Sp. z o.o.

Już po raz kolejny mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Festiwalu i  po raz kolejny wróciliśmy z targów zadowoleni. Jesteśmy dystrybutorem tekstyliów do znakowania i dla nas sąsiedztwo branży drukarskiej jest niewątpliwą zaletą. Warta pochwały jest bez wątpienia dobra selekcja i identyfikacja odwiedzających, a specjalne kolorowe identyfikatory z podziałem na  drukarnie, agencje reklamowe i klientów końcowych zdecydowanie ułatwiają pierwszy kontakt. Doceniamy również możliwość przerzucenia  na organizatorów ciężaru związanego z wydrukiem i oklejaniem stoisk, w tym nawet stoisk standardowych.

Paweł Rydzewski, Członek Zarządu firmy Macma Polska Sp. z o.o.

Z przyjemnością wzięliśmy udział w Festiwalu Marketingu Druku & Opakowań w Warszawie. Była to dla nas okazja do zaprezentowania oferty świątecznej oraz nowości gadżetowych na 2015 rok. Targi były dla nas czasem spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także miejscem wymiany doświadczeń i wiedzy z obszaru szeroko pojętej branży reklamowej.  W naszej opinii targi rozwijają się  i wzmacniają swoją pozycję wśród tego typu imprez, dlatego planujemy kontynuować naszą współpracę podczas przyszłorocznej edycji.

Alina Shkliaruk, DEONET Sp. z o.

Festiwal oceniam bardzo dobrze. Jak zawsze była to świetna okazja, by spotkać się z klientami. Organizacja na wysokim poziomie za rozsądne pieniądze.

Maciej Nowak, USB System

Targi Festiwal Marketingu Druku & Opakowań był dla nas udana imprezą. Przyjazna atmosfera pozwalała aby spokojnie i bez pośpiechu porozmawiać z osobami odwiedzającymi targi. Podobało nam się, że zwiedzający są wyselekcjonowani i dobrze oznaczeni, dzięki czemu łatwo odróżnić np. klientów końcowych od agencji reklamowych. Dużym atutem targów jest wrześniowy termin, tuż przed szczytem sezonu, jest to idealny moment na zaprezentowanie nowości.

Festiwal Marketingu i Druku 2013

Małgorzata Sikorska, Jaguar 

Organizacyjnie targi zrobiły na nas bardzo dobre wrażenie. Szczególnie podobał nam się pomysł weryfikacji odwiedzających przy wejściu i ich podział na odpowiednie grupy klientów (agencja, hurtownia itp.) Ułatwiło to znacznie komunikację wystawców z klientami. Mamy nadzieję, że targi będą rosły w siłę i będą skupiać rokrocznie coraz większą liczbę zarówno wystawców jak i odwiedzających. Tego życzymy zarówno sobie jak i  organizatorom.

Sylwia Koza, Europapier-Impap Sp. z o.o.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu. To co wyróżnia Festiwal Druku to wyselekcjonowana grupa zwiedzających. Osoby, które odwiedziły nasze stoisko były żywo zainteresowane mediami do druku i reklamy. Mam nadzieję, że konkretne rozmowy wkrótce zaowocują zamówieniami tych inspirujących podłoży.

Michał Bartkowiak, Axpol Trading

Październik – grudzień to tzw. „gorący sezon” dla naszego rynku. Targi, ich termin i charakter, stworzyły nam zatem idealną możliwość prezentacji wielu nowości z oferty świątecznej. To co odróżnia te targi od innych podobnych wydarzeń to z pewnością możliwość przeprowadzenia , w komfortowych warunkach,  dłuższej rozmowy z klientem, co jest szalenie istotne w kontekście utrzymania dobrych relacji biznesowych.

Paweł Stania, Atrium Centrum Ploterowe

Pierwszy raz uczestniczyliśmy w Festiwalu Druku i targi te zrobiły na nas pozytywne wrażenie. Branża potrzebowała jesiennego spotkania. Konkretni wystawcy oraz zwiedzający świadczą o poziomie i merytoryce tego spotkania. Żałujemy tylko, że zaprezentowaliśmy tylko kilka urządzeń z naszego portfolio, jednakże w kolejnej edycji, jako czołowy dostawca rozwiązań do druku wielkoformatowego zaprezentujemy szeroką ofertę ploterów i materiałów.

Cezary Kodym, I-DROPS SP. z o.o.

W imprezie organizowanej przez OOH magazine uczestniczymy już po raz kolejny i jesteśmy dobrej myśli, że przyniesie nam to same korzyści jak po poprzednich edycjach. Mimo zmiany nazwy i klimatu z klubowego na typowo targowy, jest to idealna okazja do spotkania z klientami tuż przed gorącym okresem świątecznym i przy okazji możliwość zaprezentowania nowości. Co ważne, nie uległa zmianie formuła targów, odwiedzający to bardzo dobrze wybrana grupa agencji i klientów ostatecznych co sprawia, że rozmowy są rzeczowe i mogą przynieść wymierne korzyści  obu stronom. Dobra lokalizacja targów sprawia, że odwiedzający mogą bez problemów dotrzeć na  miejsce, a zaoszczędzony czas wykorzystać na lepsze zapoznanie się z ofertą wystawców. Na uwagę niezmiennie zasługuje także przemiła i kompetentna obsługa targów która czuwa nad zadowoleniem wystawców i odwiedzających – oby tak dalej.

Adam Urbaniak, MM Brown Polska Sp. z o.o. Sp.K.

Impreza targowa była dobrze przygotowana pod względem organizacyjnym. Mogę z czystym sumieniem polecić udział w targach wszystkim firmom z branży reklamowej. Udało się pozyskać  kilka ciekawych kontaktów biznesowych oraz wymienić doświadczeniami, opiniami z osobami z branży . Reasumując, czekamy z niecierpliwością na następną edycję.

Ewa Brzostek-Ciarcińska, KDS

Festiwal Marketingu i Druku pokazał trendy w sferze reklamy i tworzenia wartości dodanej w nowoczesnym podejściu do marketingu. Wiele firm zaskoczyło kreatywnością oraz nowatorskim wykorzystaniem technik druku. Jak zawsze na tego typu imprezach, największą wartością okazali się sami zwiedzający. Duże grono odwiedzających oraz samych wystawców, stało się doskonałą okazją do wymiany wzajemnych obserwacji i doświadczeń. Sprzyjająca atmosfera do rozmów pozwoliła na zbudowanie efektywnych i długoterminowych relacji biznesowych.

Maja Pietkiewicz, Senator Polska

Koncepcja tegorocznych wrześniowych targów była odmienne niż w poprzednich edycjach.

Dzięki połączeniu dwóch imprez w Festiwal Marketingu i Druku, mieliśmy okazję spotkać się z klientami o innym profilu niż dotychczas. Odnotowaliśmy spore zainteresowanie naszymi produktami firm oferujących znakowanie artykułów promocyjnych. Dodatkowo miłą niespodzianką było zwycięstwo naszego produktu NAUTIC TOUCH PAD PEN w konkursie Super Gift 2013, w kategorii cenowej 5-20 zł. Dziękujemy serdecznie wszystkich głosującym.

Alina Shkliaruk, DEONET Sp. z o.o.

I kolejne udane targi już za nami. Dużo pracy tuż po, jest to jeden ze wskaźników sukcesu na Festiwalu Marketingu i Druku 2013. Poziom organizacji jest co roku na wyższym poziomie.Jako wystawca chcemy podziękować organizatorom za zadbanie o wszystkie szczegóły, co znacznie oszczędza czas uczestników. Oczywiście serdecznie dziękujemy naszym wszystkim klientom, którzy przyjechali, żeby nas odwiedzić i porozmawiać o współpracy w przyjemnej atmosferze i dobrych warunkach do prezentowania nowości z gamy produktów DEONET.
Jolanta Kempa, Inspirion Polska
Firma Inspirion Polska po raz kolejny wzięła udział w targach organizowanych przez OOH magazine. Tegoroczne targi miały kameralny charakter, co sprzyjało premierowej prezentacji Platformy B2B, dodatkowo przedstawiliśmy  ofertę świąteczną  i rozszerzone możliwości naszej drukarni. Profesjonalne otoczenie biznesowe premiowało indywidualne rozmowy. Życzymy naszym Klientom wielu zamówień inspirowanych naszą ofertą.
Piotr Zieliński, GIFT STAR & Pro-USB
Tegoroczny Festiwal Marketingu był z pewnością ciekawym wydarzeniem w kalendarzu imprez targowych branży artykułów reklamowych. Nasze stoisko odwiedziło wielu zacnych Klientów, którzy dokonali prerejestracji i nie byli przypadkowi na targach. To ważne dla Wystawców. Jesteśmy zadowoleni z otrzymania 2-óch nagród w konkursie SUPER GIFT 2013. Oznacza to, że produkty, które wprowadzamy na rynek podobają się. Dziękujemy Klientom i Organizatorom.
Anna Roszczak, ASGARD Sp. z o.o.
Na targach Festiwal Marketingu wystawialiśmy się po raz pierwszy. Liczyliśmy na spotkania z dotychczasowymi klientami oraz na pozyskanie nowych. Wśród odwiedzających było sporo agencji reklamowych jak również drukarnie i klienci końcowi. Liczba odwiedzających była umiarkowana, ale zgodna z naszymi oczekiwaniami. Mieliśmy możliwość spokojnej rozmowy z klientami i zaprezentowania nowości.
Piotr Adamczyk, “STEFANIA” Zakład Galanterii Skórzanej 
Tegoroczny Festiwal Marketingu i Druku, był wspaniałą okazją, aby spotkać się z dotychczasowymi klientami, ale również pozyskać nowych. Podczas 2-dniowej imprezy nasza firma zaprezentowała szeroki wybór galanterii skórzanej, w tym nową, innowacyjną kolekcję ID Protect System. Jest to wyjątkowa linia produktów, w której zastosowana została unikalna technologia zabezpieczenia danych RFID. Kolekcja wzbudzała bardzo duże zainteresowanie wśród odwiedzających, a sam produkt z tej kolekcji, męski portfel 304M został wyróżniony został nagrodą SUPER GIFT 2013 w kategorii produktów 50-100 PLN.
Tatiana Duraj-Fert, VERUS Łukasz Nowak, Janusz Nowak S.C.

Festiwal Marketingu i Festiwal Druku jest ciekawym przedsięwzięciem, które dobrze wpisuje się w rynek B2B. Formuła i charakter imprezy odpowiada potrzebom zarówno wystawców jak i zwiedzających. Sukces festiwalu tkwi w dobrze opracowanej strategii komunikacji pomiędzy wystawcą – organizatorem – zwiedzającym. Ważną rolę odgrywa również termin imprezy, który idealnie wpisuje się w kalendarz potrzeb związanych ze Świętami Bożego Narodzenia oraz kończącym się rokiem kalendarzowy.

Radosław Wojtkowski, Via Color Sp. z o.o.

Tegoroczny Festiwal Marketingu i Druku oceniamy bardzo pozytywnie, mimo iż w naszej ocenie frekwencja gości nie była tak znacząca, jak na innych branżowych wydarzeniach tego typu. To nas jednak bardzo cieszy, ponieważ, patrząc z biznesowego punktu widzenia, nawiązaliśmy kontakty z wieloma klientami, zainteresowanymi już konkretną ofertą i realnymi parametrami produktu. Zaowocowało to nowymi, cennymi i długofalowymi relacjami biznesowymi.

Igor Kluź, Key2Print
Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni jakością targów Festiwal Marketingu i Druku. Po konferencji „web-to-print” trafiło do nas wielu konkretnych klientów. Dziś jesteśmy już partnerami w biznesie.Definitywnie było warto!
Radosław Brzeziński, Reprograf
Już po raz drugi firma Reprograf brała udział w Festiwal Druku i Marketingu organizowany przez OOH Magazin. Po sukcesie poprzedniej imprezy, zorganizowanej rok temu zdecydowaliśmy się wystawić również w tym roku. Na naszym stoisku klienci mogli zapoznać się z możliwościami ploterów firmy Mimaki: JV400LX – ploter lateksowy, JV33-160 – ploter solventowy oraz UJF6042 – ploter UV LED. Dodatkowo prezentowaliśmy szerokie portfolio materiałów do druku pod nazwą Simply. Festiwal pozwolił nam dotrzeć do grupy nowych klientów i spotkać się z firmami, z którymi już współpracujemy, co dało nam sprzedaż kilku ploterów, tuszy i podłoży do druku.
Ryszard Zdrodowski, Plotserwis

Festiwal Druku, w którym uczestniczyliśmy po raz pierwszy, spełnił w pełni nasze oczekiwania. Targi były bardzo dobrze zorganizowane, umożliwiły w pełni nawiązanie nowych kontaktów z potencjalnymi klientami. Szerokie grono osób odwiedzających nasze stoisko wykazywało zainteresowanie prezentowanymi urządzeniami, szczególnie ploterem solwentowym FY-3206G oraz eco-solwentowym UD-181LA.

Jolanta Ronke, „Świat DRUKU” 
Odbyliśmy wiele interesujących rozmów – mówi– mieliśmy też okazję do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami wystawców. Było nam miło, jako patronowi medialnemu Festiwalu, prowadzić z organizatorami wspólne działania – gratulujemy udanej imprezy. Składamy też gratulacje zwycięzcom konkursów
Radosław Żak,  Smart Cover
Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Festiwalu Marketingu. Dobrym rozwiązaniem jest identyczna zabudowa dla wszystkich wystawców. Przyjeżdżamy na gotowe do prezentacji produktów stoiska, a nie ponosimy kosztów za indywidualną zabudową. Zajmujemy się pokazywaniem naszej oferty, a nie wyścigiem kto ma lepsze stoisko. Idea godna polecenia innym organizatorom.
Tomasz Kuciński, Epson Europe BV 

Wydaje się, że tegoroczny Festiwal zgromadził większa liczbę wystawców – odwiedzających była chyba również większa, a na naszym stoisku – mam wrażenie –  że zdecydowanie większa. Może to złudzenie, bo zwiedzający dłużej z nami rozmawiali – za sprawą światowej premiery drukarki SureColor SC-F2000 do bezpośredniego drukowania na t-shirtach, odzieży i torbach wykonanych z materiałów o grubości do 2,5 mm. Praktycznie wszystkie rozmowy zaczynały się lub kończyły pytaniami o bezpośrednie koszty produkcji oraz o dodatkowe czynności i koszty eksploatacyjne, związane z konserwacją, kalibracją itp., obsługą szczególnie w przypadku, gdy produkcja nie jest ciągłą. Szczerze powiem, że to nasz ulubiony zestaw pytań, bo rozwiązania nasze projektowane są właśnie z myślą o zapewnieniu jak najprostszej obsługi i jak najbardziej ekonomicznej produkcji przy zapewnieniu najwyższej jakości. Jak zwykle, w trakcie targów sfinalizowaliśmy kilka sprzedaży.

Anna Podgórska, DYSKRET

Po raz drugi uczestniczyliśmy w targach organizowanych przez OOH magazine. Po raz drugi jesteśmy zadowoleni. Pozyskaliśmy dużo nowych, obiecujących kontaktów. Organizatorzy doskonale się spisali, a rozwiązaniem ułatwiającym nam komunikację były różnokolorowe smycze dla zwiedzających z opisem jaką grupę reprezentują (drukarnia, klient końcowy itd.). Czekamy na kolejną edycję.

Marek Polewka, AMT PRODUCT

Festiwal Druku już za nami. Niezmiernie cieszy nas fakt, że pierwszy polski atrament solwentowy DS-2 EKO znalazł się w gronie złotych medalistów podczas konkursu „Złoty Medal” – możemy dobrze marketingowo wykorzystać  ten sukces. Dziękujemy organizatorom Festiwalu za bardzo dobrą organizację i możliwość zaprezentowania się, co zaowocowało zdobyciem nowych klientów i nawiązaniem ciekawych kontaktów.

Paweł Kujawa, Alma Trend

Festiwal Druku 2013 oceniamy pozytywnie. Za plus należy uznać, że festiwal odbywa się w terminie, który dotychczas był martwy. Świetną ideą jest weryfikacja osób rejestrujących się jako zwiedzający. Dla Alma Trend Festiwal Druku 2013 był wyjątkowy, ze względu na premierę naszego najnowszego rozwiązania – systemu LIGHTPANEL UVS.

Tomasz Kopacz, 4Printers

Tegoroczne targi były okazją do przedstawienia nowej, szerszej oferty 4Printers. Pokazaliśmy tkaniny do druku, akcesoria do ich wykończenia oraz nośniki do ekspozycji tkanin takie  jak ramy aluminiowe czy kasetony podświetlane diodami LED.  To dobra okazja do poinformowania klientów o szerszym portfolio produktów. Mamy sygnały z rynku, że zostało to zauważone i cieszy się zainteresowaniem klientów.

Monika Hagno, Ecoti Agencja Produkcyjna

To już druga edycja Festiwalu Marketingu w której uczestniczyliśmy. W tym roku pokazaliśmy wiele nowości w naszej ofercie,  w tym  ręczniki z nadrukiem, podłogi drukowane i kasetony podświetlane diodami LED. Na targach mieliśmy wiele konkretnych spotkań, a ich owocem jest dalsza współpraca z klientami. Poza tym wiele nowych kontaktów i dużo pracy na nadchodzący czas.

Rafał Czyż, RASTER

Targi oceniamy pozytywnie. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się nasza nowość na rynku reklamowym – emblematy MULTISTICK. Na naszym stoisku mieliśmy okazję prezentacji ich innowacyjności, polegającej na możliwości  ich wielokrotnego odklejania i przyklejania do dowolnego podłoża bez pozostawiania śladów.

Za rok więc też będziemy.

Magdalena Kupis, PPHU Meblex

Pragniemy gorąco podziękować organizatorom Festiwalu Marketingu i Druku za umożliwienie nam uczestnictwa w targach. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze produkty i nawiązać wiele interesujących kontaktów biznesowych, które już przekładają się konkretne zamówienia. W naszej opinii organizatorzy wykazali się profesjonalizmem i rzetelnością. Mamy nadzieję, że w następnej edycji również weźmiemy udział.

Joanna Strękowska, System MNUMI Sp. z o.o. Warszawa

Na tegorocznych targach panowała miła atmosfera. Festiwal  był dobrze zorganizowany. Ze względu na branże – Druk i Marketing, było niezmiernie kolorowo i barwnie. Goście dopisali, ale ku naszemu zdziwieniu we wtorek było znacznie więcej zwiedzających niż w poniedziałek i z godziny na godzinę ich liczba wzrastała. Bardzo miły i owocny czas.

Kamil Kalicki, Adsystem

Targi w dużej mierze spełniły nasze oczekiwania. To doskonała możliwość na spotkanie się w gronie specjalistów i na wymianę doświadczeń. To także okazja prezentacji naszych systemów wystawienniczych wszystkim, którzy targi odwiedzili. Zwłaszcza Vario za które otrzymaliśmy Złoty Medal.  Festiwal okazał się dla nas niezwykle owocny i z pewnością pojawimy się na nim w następnym roku.

Grzegorz Leśniowski, digitalprint.pro

Tegoroczny Festiwal Marketingu i Druku był dla nas pierwszą imprezą targową, na której się wystawialiśmy. Początkowe obawy o frekwencję na stoisku okazały się niesłuszne już po pierwszych 5 minutach od otworzenia targów. Klienci dopisali, nawiązaliśmy szereg interesujących kontaktów. Najbardziej urzekła mnie formuła targów, obecności wyłącznie ludzi z “branży”, sam konkret, bez mydlenia oczu.

Festiwal Marketingu i Druku 2012

Jolana Kempa, Vice Prezes, Insprion Polska

Firma Inspirion Polska, mając na uwadze poprzednie projekty gifts exclusive, wzięła udział również w tegorocznej edycji targów i dobrze je wykorzystała. Zespół firmy INSPIRION miał okazję, oprócz nowej oferty na sezon jesienno/zimowy, przedstawić także nowe możliwości swojej drukarni. Jesteśmy zadowoleni z licznych odwiedzin naszego stoiska.

Anna Choroszczak, Easy Gifts

W 2012 r. prezentacja katalogu świątecznego miała wyjątkową oprawę – odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas targów gifts exclusive. Nawiązaliśmy wiele owocnych kontaktów handlowych, spotkaliśmy się ze stałymi klientami w atmosferze nieformalnej. Nie były to duże, ale za to bardzo udane targi.

Stanisława i Andrzej  Talbierz, Zakład Galanterii Skórzanej „STEFANIA” Export-Import

Firma Stefania już od kilku lat bierze udział w targach GIFTS EXCLUSIVE. Jesteśmy bardzo zadowoleni z organizacji imprez oraz profesjonalnej obsługi. Organizatorzy są zawsze pomocni, solidni i godni zaufania. Targi z roku na rok cieszą się coraz większym uznaniem, przekłada się to na większą liczbę zwiedzających a tym samym na większą ilość składanych zamówień.

Sławomir Jakubów, Europapier-Impap

Mimo, że był to pierwszy tego typu Festiwal Druku w 2012 r. uważamy go za udany. Nasze stoisko odwiedziło ponad 130 osób, które  były zainteresowane współpracą lub pozyskaniem bardzo konkretnych informacji dotyczących produktów i ich zastosowań. To, co wyróżniało Festiwal Druku od innych tego typu imprez to prawie całkowity brak przypadkowych osób. Te, które odwiedziły nasze stoisko były bardzo kompetentne.

Michał Śliz, Agfa Graphic

Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Festiwalu Druku. Liczba osób, jakie odwiedziły nasze stoisko oraz wykonywany przez nie profil działalności wskazują, że organizatorzy trafili z pomysłem na imprezę. Na finalne efekty z pewnością przyjdzie nam zaczekać, ale liczbą konkretnych rozmów handlowych, jakie przeprowadzili obecni na stoisku przedstawiciele naszego działu inkjetowego jesteśmy usatysfakcjonowani. Mamy nadzieję, że część z nich już wkrótce zaowocuje dostawami kolejnych ploterów wielkoformatowych z naszej oferty.

Mirosław Wiszniewski, Macma Polska

Firma Macma Polska Sp. z o.o. uczestniczy w targach gifts exclusive od samego początku ich istnienia. Jest toi wydarzenie, w którym bierze udział wielu specjalistów z szeroko pojetej branży reklamowej. Tegoroczne spotkania w targach zaowocowały nowymi kontaktami biznesowymi oraz cenną wymianą doświadczeń. Jesteśmy zadowoleni z obsługi targów oraz kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za ich realizację.

Piotr Zieliński, GIFT STAR  oraz Pro-USB

Po zakończeniu targów gifts exclusive 2012 od razu pojawiły się zamówienia, które wiemy, że były poprzedzone rozmowami na naszym stoisku. To przecież każdego wystawcę cieszy najbardziej. Liczące się firmy w branży znowu pokazały, że nawet w dobie globalnego spowolnienia są w stanie oferować i sprzedawać na zadowalającym poziomie.

Cezary Kodym, Office Collection

W targach gifts exclusive 2012 uczestniczyliśmy po raz kolejny i przyniosło nam to same korzyści w postaci wielu nowych zadowolonych klientów. Jest to idealna okazja do spotkania z klientami tuż przed gorącym okresem świątecznym i przy okazji możliwość zaprezentowania nowości. Co ważne, odwiedzający to bardzo dobrze wybrana grupa agencji i klientów ostatecznych co sprawia, że rozmowy są rzeczowe i mogą przynieść wymierne korzyści obu stronom. Dobra lokalizacja targów sprawia, że odwiedzający mogą bez problemów dotrzeć na  miejsce a zaoszczędzony czas wykorzystać na lepsze zapoznanie się z ofertą wystawców. Na uwagę zasługuje także przemiła i kompetentna obsługa targów która czuwa nad zadowoleniem wystawców i odwiedzających – oby tak dalej…

Tomasz Górski, Fresh Drink

Targi bardzo udane, większość osób odwiedzających były zainteresowane konkretnymi ofertami, a nie tylko rozdawanymi gadżetami, jak to ma miejsce na innych targach. Bardzo miła atmosfera i fajny klimat.

Adam Chmielewski, Dyrektor Zarządzający EXPEN S.C.

Według nas impreza z roku na rok coraz bardziej się rozwijają przyciągając większe grono klientów – zarówno naszych bezpośrednich czyli Agencje Reklamowe, jak i klientów końcowych, którzy mają możliwość zapoznania się z nowościami na rynku gadżetów reklamowych. Świetnym pomysłem było powiązanie targów z prezentacjami Piotra Tymochowicza oraz wręczeniem nagrody Diamenty Reklamy. Wydarzenia te spowodowały większe zainteresowanie imprezą przez media co miejmy nadzieję przełoży się również na popularyzcję gadżetów jako nośnika reklamy.