Sukces nowego sklepu internetowego PlasticExpress na targach poligrafii reklamowej

0

Możliwość zamawiania płyt pleksi bez kosztów związanych z odpadami, a także samodzielnego ich projektowania w dowolnych kształtach; natychmiastowa wycena projektu; specjalne rabaty i programy lojalnościowe dla agencji i drukarń – to elementy, na które zwracali uwagę odwiedzający stoisko sklepu internetowego PlasticExpress (www.plasticexpress.pl), debiutującego na imprezie targowej. Po raz pierwszy szerszej publiczności był on prezentowany podczas Festiwalu Druku, odbywającego się w dniach 12-13 września br. w Warszawie. Jak zapewnia Marcin Rynkowski – pomysłodawca i właściciel PlasticExpress – ta nowa propozycja spotkała się z dużym zaciekawieniem i entuzjastycznym przyjęciem rynku.

– Od niemal 30 lat działamy na rynku przetwórstwa i zadrukowywania tworzyw sztucznych. Cieszy nas bardzo duże zainteresowanie, jakie wzbudził nasz nowy projekt – z jednej strony po jego niedawnym starcie w Internecie, z drugiej – podczas jego oficjalnej premiery na FestiwalDruku.pl. Odnotowujemy bowiem pierwsze zlecenia, których z dnia na dzień przybywa; również duże zainteresowanie podczas pierwszej imprezy targowej, gdzie był prezentowany jest dla nas powodem dużej satysfakcji. Zaproponowaliśmy bowiem rynkowi zupełnie nowe rozwiązanie, które okazało się strzałem w dziesiątkę. PlasticExpress to pierwszy w Polsce sklep internetowy, w którym można samodzielnie zaprojektować oraz zamówić online płyty pleksi o dowolnym kształcie i w atrakcyjnych cenach, a co dodatkowo doceniają klienci – bez zbędnych strat materiałowych – mówi Marcin Rynkowski.

Odwiedzający stoisko PlasticExpress podczas Festiwalu mogli zapoznać się szczegółowo z działaniem sklepu. Najważniejszymi jego atutami – w ich opinii – jest duża swoboda, jaką zapewnia on klientom w kwestiach doboru materiału, kształtu czy formatu przy jednocześnie –  co podkreśla także właściciel – bardzo konkurencyjnej cenie.

– Klienci mogą u nas zamawiać płyty o dowolnych kształtach. co eliminuje konieczność niepotrzebnego magazynowania materiału, przycinania go z arkusza z jednoczesnymi stratami materiałowymi, które są kosztowne. U nas otrzymają pleksi bardzo szybko i w interesującym ich kształcie, a – co najważniejsze  – w realnej cenie, bez dodatkowych kosztów, związanych choćby z odpadami – mówi Marcin Rynkowski.

PlasticExpress oferuje realizację zleceń w krótkich terminach uwzględniając szereg podstawowych oraz nietypowych kształtów, a także liter oraz numerów wraz z możliwością wycięcia w nich otworów. Do dyspozycji klientów jest tu pięć rodzajów płyt pleksi, pochodzących od renomowanych producentów, w różnych kolorach i grubościach.

– Sposób obróbki materiału, jaki oferujemy (cięcie piłą lub laserowe, a także polerowanie diamentowe) zapewnia najwyższą jakość. Nasi klienci mogą też przesłać swój własny plik cięcia (uprzednio przygotowany w programie graficznym) do wyceny i realizacji. To także ciekawa propozycja np. dla projektantów wnętrz, którzy również są wśród naszych klientów – podkreśla właściciel PlasticExpress.

– Podczas targów dominującą grupą odwiedzających stoisko PlasticExpress były drukarnie i agencje reklamowe, bo to grupa docelowa tej imprezy. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy program – oferujemy im 15% rabat, który naliczany jest od wartości produktów w koszyku – bez minimalnej kwoty zakupu, bez ograniczeń i niejasności. Jedynym warunkiem jest przystąpienie do naszego programu partnerskiego – szczegóły znajdują się na naszej stronie internetowej www.PlasticExpress.pl. Dodatkowo 2% wartości netto każdego złożonego przez drukarnię czy agencję reklamową zamówienia zostanie zapisane w dedykowanej każdej z tych firm „skarbonce” i będzie możliwe do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. Cieszy nas fakt, ze pierwsi klienci, którzy skorzystali w naszych usług, zlecają nam kolejne prace, co jest dla nas najlepszą rekomendacją. Zapraszamy więc wszystkich do współpracy z nami – dodaje Marcin Rynkowski.

Organizatorem wydarzenia był OOH magazine.

www.PlasticExpress.pl